sessi Dilararden çok fazla yatakta sıçrayıp ağlaması korkmasıda normal mi bu ara bu sıçramalardan uyuyamıyor 😕
Dilararden sessi buna mora refleksi deniyor. 3. Aydan itibaren kaybolacak. Bu sıçrama refleksi bebeğinizin sağlıklı olduğunu gösteriyor merak etmeyin:)
Eysar Asya77 iki yaşında kızım bende çok sık yapardım huyu değişti istemiyor git diyor ama çok güzel beeee