Deletedmom136 ben doğumumdan önce eski evimdeki tüm komşuları çağırmıştım 27 daire 25-30kişi olmuştu. Genelde çayla toplanıyorlardı yemekli değil gün ortası olduğu için. Patates salatası kıbrıs tatlısı poğaça börek hazırlamıştım. Birde çerez lokum vs gibi şeyler koymuştum. Yemekli yapacaksanız lahmacun/pide gibi şeyler sizin için daha rahat olur yanına salata vs hazırlarsınız. Ama eğer çok kalabalık olacaksa yemek yedirmek alan vs açısından zor oluyor.