Demett_k evet biri ablamla yaşıttı mesela aynı zamanda olduk 42-43 falan oda kullanıyor kuzenim İsveç’te doğum yaptı 35 yaşındaydı bacağına pıhtı attı oda devamlı kullanıyor belki yaş faktörü de vardır. Profesör gördüyse endişelenmeyin risk olsaydı önlem alırlardı diye düşünüyorum. Tabi tetikte olmak lazım korkmakta haklısınız umarım çok çok daha iyi olur anneniz. Uzman değiliz belki faklı bi şekilde gelişti pıhtı atması bilgim bu kadar bende ne dendiyse ne yaşadıysam aktarmaya çalıştım. Ama rahat değilseniz bi görüş daha alın ben 10 gün hastane hastane dolaştım bulunduğum şehirde çok iyi diye bilinen göğüs doktoruna gittim kas ağrısı dedi anlamadılar en son panik atak dediler. Hastaneye yattığımda ağzımdan kanlar geliyordu hiç nefes alamıyordum ve bu şekilde trafiğe girdim okula dershaneye çocuk taşıdım hiç güvenim yok doktorlara hakkımı helal etmiyorum belki erken farketselerdi ciğerlerim kangren olmazdı ölebilirdim bile çoklu organ yermezliğine ramak kalmıştı. Şimdi faklı sebeple doktora gitsem yada çocukları götürsem mutlaka başka görüş daha alıyorum hiç güvenmiyorum çünkü.