Demett_k mesajını yeni gördüm. Inanırmısınız bende bir gün önce bacak ağrısı nedeniyle acile gittim. Dizimde sakatlık var ama kötü bi ağrıylı tekrar pıhtı atmasından korktum. Hiçbişey yokmuş çok şükür ama doktor gelmekle çok iyi yapmışsın bi kere olduysa tekrar olma ihtimali var şüpheye düştüğün zaman mutlaka gel dedi. Çok geçmiş olsun annenize 50 yaş üstü risk faktörü yüksek doktor tabiki en doğrusunu bilir ama siz farklı bi doktora gidip danışın mutlaka hiç sorun yaşamasa dahi biçok ileri yaşa kan sulandırıcı başlıyo zaten riski düşürmemin en etkili yolu bu. Ayrıca bacağındaki ağrıyı nasıl tarif ediyo anneniz. Şişlik hasaslık varsa gidin mutlaka yada yorgunluktan farklı bi ağtirıysa gidin hatta acile gidip anlatın hemen bakarlar.