bebegim2023 bratzbaby kilot korse bendede var tembelliğinden giymiyorum Trendyoldan aldım bende acaba faydası oldumu size
bratzbaby bebegim2023 evet oldu gerçekten bende pek ümitli değildim de tayt ve kilot korse devamlı giydiğim için yaradı işe
minikkus434 Eylullmomss benim safra kesemde taşlar varmış tanbi ben bunu bilmiyor dum 39+2 kadar sancı çektim durdum ben hep doğum sancısı sanıyordum tabi doktoelar da bunu anlamıyordu doğuma giderken 0 açılmam var dı suni sancıyla 15 saatte dogurdum doğum dan 27 gün sonra taş düşürdüm hastanede yattım daha sonra ameliyat filan oldum öyle işte zor zamanlar
aay3004 minikkus434 bende iştah yok abur cubur olmasa aramam tatlı çikolata gibi şeyler yok denilecek kadar az yerim sevmem yani ama siz sağlık açısından daha dikkatli olmalısınız geçmiş olsun 🙏
yrntsnn minikkus434 bende 58 59 la hamile kaldım hamilelikte 20 kilo fln aldım fazla dikkat etmedim dogum sonrası da yememe cok tatlı ve ekmek yiyen biriyim kızım 16.aya girecek 70 kiloyum göbek kaldı bacaklarda kalınlastı vermek istiyorum ama
Mgf yrntsnn ayy ayni kiliyla hmile klmisiz ve suan bnde 68 kiloyum.altina dusemedim.ve emziriyorum diye yiyorum.ck emiyo oglm.basen ve gobk bnmde.okuyunca senn yazini kndimi grdum.bnde vermk istiyorum ama ypamiyorum.
hanimefendi bratzbaby benim bebek 4,5 ay oldu … sence şimdi konseyi sürekli giysem göbeğe fayda olur mu ?
yrntsnn Mgf önceden mesela yerdim yerdim kilo almazdım evlilik cocuk sonrası tabiri caizse su içsem yarıyor su bogazımı tutsam veririm ama ekmek abur cubur cok fazla yiyorum napıcaz bilmiyorm ama yarin saglıklı beslenmeye baslama kararı aldım böyle de olmaz
Mgf yrntsnn bnde pazartesiden itibaren bsliycm insllh.bn bide gec saattede yiyorum.oyuzdende veremiyorum.kilo almiyorum okdar yemeye ama veremiyotumda.almyismda emzirmeden dolyi galiba.