bratzbaby minikkus434 minikkus434 ben 20 kg aldım ilk hafta istemsiz 11 kg verdim sonra 2 ay içersinde gerisini de verdim ama göbeğim kilo vermeden önce indi korse kullanıyorum iyi geldi, korse tayt giyiyorum zaten genelde tayt gitmediğimde normal korse giyiyorum 🙏🏻
minikkus434 bratzbaby onu nerden alabilirim gerçek den işe yarıyor mu sosyal medya da görüyorum ama ciddiye almıyorum
hanimefendi bratzbaby benim bebek 4,5 ay oldu … sence şimdi konseyi sürekli giysem göbeğe fayda olur mu ?
minikkus434 Eylullmomss kız ben de bu aralar öyle üşengeçlik varki kızım sabah 6 buçuk da kalkıyor çok yorgun hissediyorum kendimi ama bir denemeye calışayım işe yarıyor mu
bratzbaby minikkus434 stayfit, Nedefit bakabilirsin yani ben hep giyiyorum çok sıkı taytları seviyorum bende işe yaradı yani genelde giydiğim için hatta 2 3 tane almıştım, 1 adette kilot korse aldım. Trendyoldan onuda taytı giymediğimde giyiyorum canım
Eylullmomss minikkus434 valla bende öyle aşırı yorgunum ki normal yorgun olmam evden dışarı hiç çıkmıyorum desem yeridir instagramda çok görüyorum işe yarayan harika popo ve düz karın ahahaha bir görsen canım çekiyor yapmak başlıcam inş
bebegim2023 bratzbaby kilot korse bendede var tembelliğinden giymiyorum Trendyoldan aldım bende acaba faydası oldumu size
Eylullmomss minikkus434 ya benim göbek gitsin de devam etmem zaten genelde çok sağlıksız beslenmiyorum hamilelik ve sezaryandan kaldı benim göbek ekmek felan yemem ben çayda şekeri bırakmaya çalışıyorum kahvede şekersize geçtim darısı da çayın başına 🤣
minikkus434 Eylullmomss ben ekmek tatlı abur cubur kilo vermem zor ya gece 3 4 kere kalkıyor kızım illaki kalkınca aç oluyorum agzıma birdeyler artıyorum yatıyorum kilo olarak dönüyor
minikkus434 Eylullmomss ben ekmek tatlı abur cubur kilo vermem zor ya gece 3 4 kere kalkıyor kızım illaki kalkınca aç oluyorum agzıma birdeyler artıyorum yatıyorum kilo olarak dönüyor
Eylullmomss minikkus434 bende tam tersi su içiyorum aşırı susuyorum ya gece bende full emziriyorum emzirmek beni aşırı susatıyor özellikle gece sanırım gece full emeği için sabah kalktığımda da aşırı acıkıyorum kalkar kalkmaz dolabı açıyorum peynir yiyorum çatalla baya oturup büyük bir peynir yiyorum adam akıllı kahvaltı edene kadar
minikkus434 Eylullmomss enzirieken ben de çok su içiyordum aşırı su içiyordum gece gündüz sonra safra kesesin de taş düşürdüğüm 10 15 gün hastane de yattım daha sonra safra kesesi ameliyatı oldum kzım 2 aylıktı memeden kesildi 😔
aay3004 minikkus434 85 kiloyla doğuma gittim oğlum 7 buçuk aylık şuan 58 kiloyum hiçbir şey yapmadım bol bol su içtim bide iştahlı biride değilim ama korse kullanın kullananlar var çok memnunlar