Prensess_annesii mutlaka sonucu söyleyn bende gecen 4 gun gecıktm ve bnm hamılelık oncesı ve dıgum sonrası hıc gecıkmem olmaz herzaman duzenlıdır hayatım zından oldu 4 ghn öldum hatta spor yaptm zıpladım hopladımm okdrki ıstemıyorummm kızım 7 aylıktı eşim asker madddi olanak 0 hehalde dedm kafayı yiyip ıntıhar etcem cnmu cıkmazdaymmmm annemın yanında kalıuorm zaten bıde hamıle olsam hastane masrafı dogm masrafı eşim asker kızımın masrafını anca karşılıyoruzz cok zor olcakktı Allah affetsın ama hopladım zıpladm zaten adet oldum