Prensess_annesii Merhaba arkadaşlar. Korkudan ne yapacağımı bilmiyorum size sormak istedim 4aylik bebeğim var emziriyorum. Lohusaliktan hemen sonra adet oldum 10aralikta tekrar olmam gerekiyordu ama 3gun gecikti bu şekilde düzensizlik olabilir mi başına gelen var mı. Çok afedersiniz sadece geri çekilme ile korunma var risk aldım biliyorum çok pişmanım bebeğim daha çok Küçük Allah olmayanlara versin. İçimi ferahlasin biraz diye yazdım cevaplariniza ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim
Deletedmom280 Prensess_annesii cnm butun saydgn seyler olabılır bnde szn gbıym bazen gecikme yasıyrm ha hamile kalsam uzulmem o yuzden rahatım test al rhtlrsn ama bnce duzenszlk
bereneliff Prensess_annesii aynı bende öyleydi 13 gün gecikti sonunda oldum 😶 ve uzun sürdü bitmeside. Şuan çok düzensiz yeni doğum yaptığımız için. Süt falanda korumuyor bebek istemiyosanız korunmadan yaşamayın ilşki şuan hamile kalmanız çok daha yüksek çünkü
Aysegulss Prensess_annesii benim 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum ve 4. Ayıma kadar 1 hafta arayla hep kanamam oluyordu. Sonra 2 ay kadar olmadım sonra tekrar oldum. Böyle düzensizlik oluyor
gozdearas Prensess_annesii ben de ilk defa doğumdan 10 ay sonra adet gördüm, ikinci adetim on gün gecikti düzensizlik diye düşünüyorum korunmamazlık da yapmadım ama korkuyorum bi yandan test yapmadım adet olmayı bekliyorum 😔
Prensess_annesii Deletedmom280 aldım henüz yapmadım yapmaya da korkuyorum. Bakmak çok zor gerçekten kızımı ilgisiz de bırakmak istemiyorum oyuzden zaman var diye düşünüyorum. Bir daha risk almak mı tövbe . Allah olmayanlara isteyenlere versin gerçekten 3gundur yaşadığım stresi anlatamam
Deletedmom280 Prensess_annesii cok haklısızmz szı anlıyabılıyrm ama iste yapmadan bılemzsnz hadı bı cesart eger hamile isen yaocak brsey yok su saate snra ama degısen rahat Bı nefes alcn
[silindi] Prensess_annesii Ayy merak ettim testi yapıp söylesene. Bende de var o risk korkuyorum. 🙇♀️🙏
Deletedmom109 Hamilelikte, düzensizlikte olabilir, inşallah düzensizliktir 🙏 sabahı beklemenize gerek yok test icin ben mesela akşam saat onda filan yapmıştım çok bariz bir ikinci çizgiydi 😂😂😂
Prensess_annesii bereneliff evet haklısınız inşallah benimde gecikmedir kızıma haksızlık yapmak istemiyorum
Kybele Geri çekilme bir korunma yöntemi değildir, bile bile lades kusura bakmayın ama. İstemiyorsanız tedbirinizi alın, inşallah hamile değilsinizdir ne diyeyim 🤷🏼♀️
Prensess_annesii Deletedmom280 sabah idrarı ile yaptım doğruluğu daha yüksek olur diye negatif çıktı yani tek çizgi içim rahatladı sonunda
Prensess_annesii Aysegulss evet doktorun söylediğine göre ve internette okuduklarıma göre böyle duzensizlikler olabiliyormuş inşallah öyledir
Prensess_annesii gozdearas inşallah duzensizliktir yani benim için öyledir şuan için istemiyorum bebeğim çok küçük daha olma ihtimali de yok gibi ama yine de ihtimal işte kafaya çok taktım stresten de olamıyorum heralde
Ygtek Prensess_annesii dogumdan sonra 2. Ayımda adet oldum şimdi 4 aylık olduk hala adet olmadım eşime test aldırdım cok sükür negatifti ama hala emin olamıyorum kan verdikten sonra iğne vurdurup hapa başlicam
Kutay_16 Bnde 3 aylıktı oğlum adet oldum sonraki adetim 2ay sonra geldi yani düzensiz olabiliyorsunuz bı sene lohusa sayılıyor musunuz bana doktor um öyle demişti
Prensess_annesii Kutay_16 evet bana da öyle demişti ama yine de tereddüt ettim stres yaptım inşallah duzensizliktir. Cevap için teşekkürler ☺️
gozdearas Prensess_annesii inşallah düzensizliktir ben de istemiyorum şuanda ikinci bebeğe bakamam. Durumunuzu haber verin test yapınca