Themom_ sizin verdiğiniz şu tepkiyi vermiyorum. Eşim geniş aileli köye gidiyoruz birkaç haftada bir. Her köye gidişimizde bütün kardeşler toplanıyor, her birinde 3er çocuk evde 9 tane çocuk. Mutlaka bir tanesi hasta çıkıyor. Tek yaptığım şey ablası abisi bebeğimiz çok küçük bu seferlik sevme hasta olabilir bir sonrakinde seversin demek oluyor. Yatılı kalıyoruz üstelik. Birkaç seferde hasta olduklarını da biliyordu eşim, anne babaları atlattı demişti bir hafta oldu demişti ama gidince aslında hasta olduklarını gördüm. Ama asla tepki vermedim. Sonuçta kimse başkasının çocuğunu bilerek hasta yapmak istemiyor