Hafta sonu kuzenimle görüştük kızı oyun okuluna gidiyor ve hastaymış benden sakladı 10 gün oldu iyileşti falan dedi Ama ben sinirden Yanlarında su bile içmedim bir an önce vakit geçsin de eve döneyim diye kızı bebeğimin suratına suratına ökSürdü Sağ olsun rahatlığından kızım gel buraya bebek onun yanında durma hapşırma öksürme suratına demedi sinirlendim surat yaptım bebeğim hiç kucağımdan bırakmadım bırakmama rağmen kendi kızı dibimizden ayrılmadı kalktım eve döndük O gece onun kızına da antibiyotike başlamışlar Cumartesiden Pazartesi akşamına kadar bebeğimin bir şeyi yoktu Pazartesi akşamı gözleri akmaya başladı gece saat 12:00 gibi burnu tıkandı sabah yediye kadar ağladı burnu tıkalı olduğı için ve sabah 9:30 gibi ateşi 37.8 oldu hemen Dün öğlen doktoruna gittik Anlattım hemen akciğerlerini kontrol etti bebekler arasında zatürre ve bronşit salgını var Allah’tan sizde şu an sadece üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş dedi aferin ve zyrtec damlaya başladı bebekler karından nefes alır göğüs kafesinden hızlıca nefes almaya baslar, karın altında içe çökme olursa hemen vakit kaybetmeden hastaneye geliyoruz dedi.
Bu Gece sabah 5’e kadar oturduk ağzı gözleri burnu felaket akıyor.
Bu kış çok zor geçecek oyun okulu kreş ilkokul gibi okula giden çocuklarla görüşmeyelim kapalı alana sokmayalım , Gerekmedikçe toplu taşıma kullanmayalım bol temiz hava alsın her gün 45 dakika bebek arabasına koyup sıkıca giydirip dışarı çıkarabilirsin dedi Çok dikkat edin kızlar Allah korusun Dün gittiğimizde hastanede on çocuktan dördünü servise yatırdılar büyükler arasında Covid salgını varmış kimse öpmesin el ayak yanak herhangi herhangi bir uzuvdan bile öpmesin bebeği çünkü hastalığı taşıyıcı olabilir belirti vermez eğer ki anne baba veya aileden biri de grip olursa mutlaka maskeyle bebeğe yaklaşalım dedi