melegininannesi38 ebenin dediğine hiç bakmayın bizimde o ayda azdı ben ebe normal deyince doktora görünmedim baktım diğer ay da az hemen götürdüm test yapıldı b12 eksik çoktı benim de onun da beslenmeme dikkat ettim ben hap bebeğim daml kullandı öyle düzeldi