melegininannesi38 Kızlar bebeğim 3 .5 aylik ayın 20 sinde 4 aylik olacak 15 gunde sadece 100 gram.almis nasıl sizce bana çok kötü geldi de anne sutu aliyo sadece
Zeyzey05_ melegininannesi38 düşük bence canım çünkü ilk aylar birer kilo kadar alıyolar her bebek bir değil tabiki ama az almış seninki. Emziriyosan mama takviyesi yap bence
yasolinko melegininannesi38 benimki 3090 dogdu 4 aylıkken 5500 dü bana normal dedi seninki daha da normal bence
sevimailesi melegininannesi38 ebe eğer ki zayıf bulsaydı mama takviyesi başlatıldı cnm her bebek bir olmuyor önemli olan sağlıkla olmsi
melegininannesi38 Zeyzey05_ bencede düşük mamada yemiyo ne olacak bilmiyorum valla zaten baştan belli mama takviyesi yapıyorum.
Sensen20 melegininannesi38 her bebekte farklı olabilir mi bilmiyorum ama benim oğlum 11 aylık olana kadar 900-1000 gram arasında kilo alıyordu yaşından sonra yavaşladı kilo alımı doktorumuz hep güzel gidiyor olması gereken diyordu zaten yaşından itibaren ilk aylara göre artık yavaslayacagini söylemişti
melegininannesi38 Sensen20 ilk aylar mma meme olarak gittiğim için benimkide öyle alıyordu bu ay mamayi bıraktığı için öyle oldu
Serap-asel melegininannesi38 bıraz zorlayın bence emzık tutmadı kızım 2aylıkken zorladık attı bıdaha koyduk öyle böyle derken emzık tutup suan
eceliko melegininannesi38 bebeklerde de ay ay kilo duraklaması oluyor eğer ayına göre düşük kiloda olmazsa sıkıntı olmaz merak etmeyin. ferah tutun içinizi ve rahat olun alacaktır eminim 🌺