Aysebrc-01 Pskebru en zoru gece zaten gündüz bir şekilde idare ediliyor genelde mutfakta olduğumuz için hemen gündüz yapılıyor gece sıkıntı
Aysebrc-01 kolonyalimendil bende iki saate bir içiyor gunduzleri saatiji takip edip yapiyorm ama gece doktor uyandırmaya gerek yok kendi uyanınca ver dedi ne zmana uyanavagi belli olmuyr uyandığı an basliyr ağlamaya elim ayağıma dolaniyr
naynini Aysebrc-01 🥰 rica ederim, engin deneyimlerim sonucu, en hızlı bu şekilde oluyor 😄 kaynar su bulundurmak riskli çünkü uyku sersemi kaç defa biberona diye ayağıma döktüm suyu 😄😄 o sebeple tam içme sıcaklığı 👌🏻👌🏻👌🏻
rodinsmomm Aysebrc-01 benim bebegim de sadece mamayla besleniyo ve mama yaparken bas bas bagiriyordu ozellikle geceleri herkesi ayaga kaldiriyordu dhdhdh baby brezza aldim asiri rahat 3 snde mama hazir cok memnunum tavsiye ederim
rodinsmomm Aysebrc-01 mama yapma makinesi, kahve makinesi mantiginda calisiyor su ve mamayi yerlerine koyuyosun dugmeye basinca mamayi hazir veriyor istedigin sicaklikta istedigin kadar ml