Aysebrc-01 benim kızım da 4. Aydan sonra sadece mama ile beslendi, termosda her zaman sıcak su yanında bir cam şişede soğutulmuş su koyuyordum mamayı da ölçüp mama kabına koyuyordum 2 tane de temiz biberon, bunlar her zaman beşiğin yanında duruyordu, ağlamaya başladığı zaman hemen suyu ayarlayıp mamayı boşaltıyordum 30 saniyede maması hazır oluyordu.