armut Gulcinavci canım birsey soracağım bebeğim 14 temmuzda doğdu 18Ekim ilk doz rota aşısı oldu şimdide bebeğim 5ay 1günlük 2.dozu bu ay içinde yaptırmam mı lazım
Gulcinavci armut Evet 5.ayının ilk 10-15 gün içinde yaptırırsan daha iyi olur bir doktorum bana böyle söylemişti ben tam 5.ayına girdiğinde yaptırdım