Kevser9 bence hiç kendinizi bu tarz şeylerle üzmeyin, 1 yaşına kadar takip edin. Eğer o zamana kadar başka bir sorun, tepki vermeme, içine kapanıklık, işte insanlardan çok eşyalara oyuncaklara yönelme gibi pek çok belirtiler var onlar olursa doktora danışırsınız, şu an söyledikleriniz normal çünkü her bebeğin gelişimi farklı.