Kevser9 ben günde 100 kere falan yapıyordum ajsjs niye yapmıyorsunuz ki o aylarda zaten oynananacak pek oyun yok. Kızım 6 aylıkken bay bay, alkış, cee ee hepsini yapıyordu ama ben sürekli yapıyordum kucağıma oturtup cee ee oynardık kahkahalar atardı. Birde ce ee oyunu gelişimi için önemli bir oyun sık sık oynayın yapar hem oynamayıp hem yapmıyor diyorsunuz.