esreyy havuclumom bizimde 22 dereceye çıktı şuan kısa kol zıbın giydirdim uyudu şuan, benim bebişimin ayakları buz kesiyor yazın bile soğuktu sürekli 🙈 o yüzden ince çorap giydirdim mecbur
Ipekk123 Bende kısa kollu zıbınla 2 tog giydiriyorum odamız 25-26 arası üstünü örtmüyorum ama hep üşüyor mu sıcak mı geliyor acaba diye tereddüt içindeyim
Linaaa90 esreyy nem çok gazla 40-60 normal burun tıkanıklığı yaşarsın üstelik enfeksiyon kapma riski nem arttıkça artar ya odayı havalandır yada nem için tuz lambası al