esreyy Kızlar oda sicakligi 20-21 arası oluyor, nem oranı 65-70 arasında gidip geliyor, ayaksız 2.5 Tog uyku tulumu aldım altından ne giydirmem gerekiyor? Nasıl yapıyorsunuz fikir verir misiniz
Sofyasufy esreyy valla benim ev 23-24 devre ben 2.5 tog kullanıyorum altında kısa kollu tek zıbın oluyor 21-22 derece olduğu zamanda tek bir kısa kollu zıbınla yatıyorum
Ckudll esreyy odası 21-22 derece 2,5 tog giydiriyorum. Sadece zıbın var içinde ekstra hiçbirşey giydirmiyorum üşümüyor yeterli geliyor. 23-24 dereceye çıkarda odası 1.6 tog giydiriyorum yine sadece zıbınla
esreyy sevimailesi Külotlu corapta giydirdim ayakları açıkta kalmasın diye yanlış mı yaptım acaba 😵💫
Mariirma esreyy hiç gerek yok 2.5 tog zaten yeterince hatta fazkasıyla kalın tek zıbın la 1.6 tog da yatırıyorum ben oda sıcaklıgı da 20 21 falan. Ense göğüs kontrolu yapıyorum
sevimailesi esreyy çorap giydirmen yeterli sıkmayan corap olsun yanliz canım ayakları üşüyorsa tabi usumuyorsa giydirme 💕
gozgozanne esreyy hava soğuksa ince bir şey ortuyorum çorap giydiiryorum canım ben yoksa ayakları buz gibi oluyor
Tubagokce esreyy ayni derecede askili zibinla 2.5 tog tulum giydiriyorum. Ayrica corap giydirmiyorum. Doktorumuz demisti ki bebekler uyurken agizdan burundan nefes aldigi gibi ayaklardanda nefes alir asla ama asla corapla yatirma dedi. Dedigini uyguladigimdan beri uyku suresi artti
esreyy Tubagokce evet bende duydum fakat bebeğimin ayakları aşırı derecede üşüyor ve uyumak istemiyor çorap giydirince sakinleşip uyuyor 🥺
Ckudll esreyy küçüklüğünden beri hiç çorapla yatırmadım gece kalktığımda kontrol ediyorum sıcacık oluyor ayakları 🤭 kan dolaşımları hızlı olduğu için sanıyorum bizler gibi değiller 😊 deneyin sizde üşümediğini göreceksiniz
Esross10 esreyy normalde 2,5 tog 17-18 derece için o yüzden içine sadece zıbınla giydirebilirsin yoksa terler bebek
esreyy sevimailesi giydirdim şimdi altında da kısa kol zıbın var uzun kol ile rahat edemedi değiştirdim hemen uyudu 🙈
havuclumom esreyy oda sıcaklığı 22 derece olacak şekilde klimayı açıyorum, 2.5 tog tulumu tek zıbın üzerine giydiriyorum. Çorapları çıkarıp ayaklarina ince muslin ortuyorum. Ayakları açılırsa da usumuyor aslında ama gece her kalktığımda yine de sadece ayaklarını ortuyorum.
esreyy havuclumom bizimde 22 dereceye çıktı şuan kısa kol zıbın giydirdim uyudu şuan, benim bebişimin ayakları buz kesiyor yazın bile soğuktu sürekli 🙈 o yüzden ince çorap giydirdim mecbur