Durununannesii evet doğru hepsi düşüyor. Keşke düşmese 😪 benimde 10 Aralık başlamam 15 gün senelik iznim var onu kullanıcam birkaç gün rapor 1 Ocak iş başı. Yeni tanınmış 2 ay yarım gün sonra süt izinlerimi kullanıp (3,5 saat) sonra ücretsize ayrılmayı planlıyorum. Ham 2 yıl olsa ne güzel olur ama buna şükür