Yagizalpim Arkadaşlar aranızda sözleşmeli memur var mı? Doğum izniniz ne kadar süre ücretli izinden sonra 6 ay ücretsiz izin hakkımız var değil mi kullananda var mı aranızda??
Ipekk Yagizalpim evet doğum iznim bittikten sonra 6 aylık ücretsiz izne ayrıldım. Ama bitmnde alacaksınz hemen almanız gerekiyor. Ben araya yıllık iznimi yazdırdım yandı o 6 aydan düştüler
Acemiiiii Yagizalpim eğer 4B’den bhsediyorsak ücretsiz izin 2 yıl olmuş. Ben doğum iznimin bitiminde 2 ay yarım gün (ilk çocuğa 2, ikinciye 4 ve 3.’ye 6 ay-yeni çıktı sayılır) çalışıp, sonra süt izinlerimi kullanıp, ücretsize ayrılmayı düşünüyorum.
Yagizalpim Ipekk anladım benim ücretli Doğum iznim bu ayın 16 sında bitıyor o yüzden çabalıyorum başlasın hemen diye 😕
domatesim Yagizalpim eğer ayrılacaksan şimdiden bildir dilekçe ile yoksa maaaşı yatırıyorlar geri yatırmaya gidiyorsun falan bi sürü iş🤦🏻♀️
AhseninAnnesi Benim bi tanıdığım 1 senelik ücretsiz izindeydi. Geçtiğimiz ekimde süresi doldu. 1 sene daha aldı. Sözleşmeliler için 2 yıla uzamış dedi ve kulllanıyo şimdi hakkını
Acemiiiii Yagizalpim hayır ben Adalet Bakanlığı bünyesinde 4B’liyim. Komisyonu aradım ve 4A’lılae gibi 2 yıl oldu sizinde dedi. Ben öyle kullanıcam
Yagizalpim Acemiiiii Allah Allah öyle kullanan var mı ki acaba bende adalet bakanlığı personeliyim ikm yim hamileyken atandım sözleşmemi imzalar imzalamaz izine ayrıldım hiç çalışmadım yani anlayacağın o yüzden evimi falan da taşımadım memurluğu kazandığım yere. Bende çok isterim daha uzun süre izinde olmayı bebeğimi daha çok büyütebilmeyi 🙏🏻
Acemiiiii Mervegoktugaras evet doğum izni bittiğinde başlama yapıyorsun sonra dilekçe yazıyorsjn karar geliyor ayrılıyorsun
Ipekk Mervegoktugaras iş yerine dilekçe verdim sadece. Yasal olan doğum iznimi kullandım bebeğim henüz küçük olduğu için doğum sonrası hakkım olan ücretsiz iznimi almak istiyorum diye
domatesim Mervegoktugaras 15 önceden falan dilekçe gönderseniz geri dönüş yapıyorlar zaten belirttiğiniz tarih itibariyle ayırıyorlar izne
Ipekk Mervegoktugaras iznim bitmeden gittm ben bi kaç gün önce yani. O yüzden bitince başladı hemen ardına izin
Acemiiiii Mervegoktugaras yani aynı gün ya da 1 gün sonra geliyor sanırım. Bence analık izninin bitimine yakın dilekçe ver. Garanti olsun
Durununannesii Bende sözleşmeli katibim, bizim de 2 yıl ücretsiz izin var komisyona sordum , analık izninin bitiminden itibaren 2 yıl hakkımız varmış benim analık izin vardı şuan yıllık izin kullanıyorum daha sonra heyet alacağım, fakat bu süreler ücretsiz izin süresinden düşeceğini söylediler
Acemiiiii Durununannesii evet doğru hepsi düşüyor. Keşke düşmese 😪 benimde 10 Aralık başlamam 15 gün senelik iznim var onu kullanıcam birkaç gün rapor 1 Ocak iş başı. Yeni tanınmış 2 ay yarım gün sonra süt izinlerimi kullanıp (3,5 saat) sonra ücretsize ayrılmayı planlıyorum. Ham 2 yıl olsa ne güzel olur ama buna şükür