Gizmokzilla çok teşekkür ederim bilgiler için, bende o kadar düştüm ki moral olarak. Kızımın sürekli karnı şişiyordu zaten çok alerjik bi bebek. Kakayı da bazen 3-4 kez yapıyodu. Alerji doktoruna gittiğimizde test yaptırmıştık bugünde çıkınca gastroentoloji doktoru gördü ve değerinin yüksek olduğunu, emin olmak için endoskopi yapmamız gerektiğini söyledi. Bir hafta sonraya gün aldık bakalım neler olacak. Ben şimdiden yana yakıla başladım tabi araştırmaya🤦♀️