kızlar uyku eğitimi almayı düşünüyorsanız işinizin kolay olması açısından 6 aylıkken almanızı öneririm. ben 6 aylıkken aldım bir hafta zorlandım ama sonrasına alıştık. bir arkadaşım 9 aylıkken almak istedi bebeği çok ağladığı için yapamadı, bebek büyüdükçe hareketleri artıyor beşikte ayağa kalktımı uzanmak istemiyor böylece eğitim çok zorlu geçiyor bilginiz olsun