PGH H_S_FS benim oğlum 2aylıkken bi kere anne dedi inanamadık tabi şuan 5 aylık bütün gün baba diye sesleniyo 😀
-Eraymoms- H_S_FS 11 aylık dede anne baba nennnen diyo uykusu geldiğinde mama diyor yicek görürse, kırmızıya kıı diyo 😂
Aylnnaaky H_S_FS 6.5 aylik şuan anlamsız baba aba dede mama gibi sesler çıkarıyor ben konuşunca ağzını hareket ettiriyor bizi izliyor
Linoss1 H_S_FS 14 aylık, anne baba dede gel ver al aç hadi atta Amca(amma) Nene Patates(patipati) Elma(elmi) Meyva(meyme) Mama Ham mö hav miyav(miiw) Gıt gıt (dık dık) Mee Zeytin(deyti) Meme Bebek(bebi) Düt düt Hın hın Abla(aba) Abi Çiş Bıcı bıcı sanırım bu kadar
kubra2727 H_S_FS 9 aylıkta ilk kelimesi dede dedi canım sonra Baba dedi şuanda 21 aylık ane diyor bana anneanne nene küçük halasına Eya diyo canım benim ❤
Ay23gunes0423 H_S_FS kızım 7.ayında ata,gel sözlerini söyləyir. Özdə ancaq atasına(babasına) ata deyir.
Gzdnr17 H_S_FS 6 aylık anne dediler ilk Şu an 14 aylık oldular çoğu kelimeyi konuşuyorlar isimlerimizi tamamen biliyorlar söylüyorlar hayvan sesleri çıkarıyorlar 2 kelimeli cümle kuruyorlar teşekkür ederim afiyet olsun anne gel baba tut gibi gibi Bi kaç gündür 3 kelimeli cümlelere geçtiler ☺️🪬🪬🪬🪬🪬 oh çok güzel Tamam anne git gibi 🥰🥰🥰 🪬🪬🪬🪬
TubaB H_S_FS 6 aylıkken dede dedi. 7 aylıkken baba.. 10 aylık mama dedi. Şuan gel diyor 1 yaş. Ama bilinçli değil tabi ki dede baba öyle heceler Yanyana geliyor biz dede dedi diyoruz da dede diyecek hali yok 6 aylık bebeğin 😅 mama bilinçli diyor ama emmek istediğinde mama diyor
edaabeyazel11 H_S_FS 1 yasina yeni girdi anne baba mama meme dede kedi miyav havhav gel gel diyor anladıklarım bunlar 😂
H_S_FS Uyukizim-33 canım sende kafana takıyor musun bide ekrandan uzak tut diyorlar ama ben zaten ne telefon veriyorum ne de TV izletiyorum ya elimden gelse hiç acmicam ama canım sıkılıyor kendimi çok kasıyorum napicam bilmiyorum
Gul__ H_S_FS benimkiler ikiz:) kızım 8-9 aylıkken anlamlı kelimeler çıkarmaya başlamıştı hadi,baba,baybay.şuan 16 aylıklar oğlumda kızımda baba,mama,ver,baybay,inek,mö,havhav,pisipisi,teyze,alo,fil,al diyorlar aklıma gelenler bunlar
gamzeomur1 H_S_FS 11 aylık 9 aylıkken anni demeye başladı şimdi annem, babam, annane, dede, 12345 diye saymayıda öğrettik
eda-14 H_S_FS 15 Aralık’ta akşam saat 19:00 suları hiç unutmuyorum babamla telefonda konuşurken dede demişti 🥲🥲 7 aylıktıı 🥰