Melis1706 H_S_FS 6. Ayin sonunda anne diye dedigi bir video var videoya cekerken demisti 9,5 aylikken 3 kelimemiz oldu 13 aylik suan 23 kelimemiz var
Deletedmom_106 2_anne_ jsjsjs teşekkür ederim ben buraların soğuk baklavacısıyım 😂 yaz kış ilgi görür ismim
_iremy H_S_FS 7 aylıkken babababa demeye başladı şuan 1 yaşına girecek kakakakaka diyo herhalde kakam var demek istiyo hsjdjsjs😂😂😂
ozlemcyhn H_S_FS Kızım 7.ayına girecek enne diyor o da sıkışınca 😅 sürekli konuşuyorum muhabbet ediyorum gerisi artık ona kalmış bekliyorum
ipeklihayat H_S_FS 9 gün sonra 11 aylık olacak demişsiniz. Yanlış yazmamışsınız ki anlayanlar yanlış anlamış güzel anne.🫣😀
ymnmhrr ipeklihayat yanlış yazmış hanfendi kimsede yanlış anlamadı postu ilk gördüğümde sadece bu hanfendinin yorumu vardı ve sadece 9 GÜNLÜK YAZIYORDUUU!!!! okuduğumuzu anlayabiliyoruz çok şükür
ilkaay0 H_S_FS 6 aylık babıldama döneminde ba ba ba diyip duruyo başka da bişe yok babası da seviniyor 😂😂
Aynenkanka H_S_FS 6 aylıkken baba dedi, şu an 8 aylık olacak baba, mama, meme nadiren de dede diyor. Acıktığında baba mama diyor. Anneyi duyamadık henüz heyecanla bekliyorum 😅😅
Serapileinci H_S_FS İLK BABAAAAAA 18 aylık şimdi baba,anne, gel, mama , bebiş, mavi, al, düt düt diyor