Dunyamsensn2008 [silindi] coook yani benimki olsa hal çaresine bakacam da o daha küçücük ne yapsam izin vernik canı açıp uykusu gelio ama uyuyamio ahh ah 😔
Keskin Meryemdeveci işte bu iyi oldu tercübe edinerek öğreniyoruz.soğanı nasıl böldünüz ikiye bölsem çok mu yoksa halkamı yapıcam
Meryemdeveci Keskin ikiye bölün bütün gece yanındaydı gercekten birçok serum fizyolojik daha iyi hem dogal ben tikanikligi geçene kadar her akşam koyucam
Eymenmoms Keskin sterimar İn bebek burun spreyini deneyebilirsiniz benm 3 aylık oğlum onunla temizliyorum
nazanay Nurdanbilen Keskin Kesinlikle cok ise yariyor. 3 gecedir basucuna sogan kesip koyuyorum, 7.5 aydir uyumadigu kadar guzel uyuyor. Burnu gece biyunca acik kaliyor.
Keskin nazanay bugün öğlen denedim önce serum fizyolojik ile boşalttım sonra uyuttum çabuk uyanırdı bu sefer iyi uyudu keyifli de uyandı.bu soğanl ne zaman değiştirmek gerek acaba onu biliyor musunuz?