İyi geceler anneler.5 aylık kızım grip oldu şimdilik ateş yok ama burnumuz tıkalı serum fizyolojik yapıyorum ama pek yaramıyor tekrar tıkanıyor soğuk buhar makinesi açtım .dr sık sık emzir dedi ama tıkanınca onu da zor emiyor.başka neler yapabilrim tavsiyeleriniz nelerdir