Ela3424 bir hekime jelleri danışmıştım onun cevabı ;
Merhabalar tetagil veya osanitle başlayın çünkü dentigel onlara göre daha etkili . Ve diş dönemi uzun sürüyor en başından dentigelle başlayınca ilerleyen dönemde ağrısını hafifletmeniz zor olur . Tetagille veya osanitle başlayp sonra etkileri azalınca dentigel kullanmak daha mantıklı