Merhaba sevgili annelerim 4.ay 8 günlüğüz 4.ay rutin kontrole götürdünüz mü bebeğinizi ben yarın götüreceğim her ay götürmek gerekiyor mu salçamız çok akıyor elleri sürekli ağzında huzursuz bunu takip eden 4.ay atağı var bide sizler nasıl başa çıkıyorsunuz partim çıktı geceleri geç saatte kadar ayaktayız sürekli kucak istiyor dişi için şişliği biraz soğutsam dolapta yada hafif soğuk havuç versem olur mu hasta olmaz değil mi şimdiden teşekkür ederim 🌸🌸🌸❤️