Zuzuu TospikDefneninAnnesi aynen canım bilgi platformu değil mübarek saldırı platformu gibi..aynıyız ama ben şimdi emziğe alıştırmaya çalışıyorum canım önce midesi bulanıp atıyordu şimdi bir iki gündür açken veriyorum tutuyor biraz kurtarıcı oluyor istersen sende dene..birde ben akşama doğru biraz süt biriksin öyle emzireyim diyorum saat aralıklarını uzattım birde öyle deniyorum mama vermemede kararlıyım çünkü..ikinci ay tartımında kilosuda iyi çıkarsa böyle devam edeceğim inşallah
TospikDefneninAnnesi Zuzuu mama kötü birşey değil canım aç kalmasından iyidir. Az da olsa yetmediğin yerde ver. Ben öyle yapıyorum. Bugün babam dediki anne sütünü biraz sağ. Anne sütüne batır batır ver bakim ağzına öyle kandır dedi. Benim bebeğimde tükürüyor emziği kusmaya çalışıyor zorla verince. Emzik niyetine de beni kullanıyor sürekli yapışık kalmışız.
Zuzuu Zuhrenass2018 günde üç kere üst değişiyorum canım bende..bazen stres yapmamak elde değil gerçekten..ek gıdaya geçersek aynen bende rahatlıycaz diye düşünüyorum siz geçtiniz mi ek gıdaya
Zuhrenass2018 Zuzuu yoğurt vermeye başlayabilirsin dedi ebe ama daha başlamadım ben cesaret edemiyorum daha çok kusacak diye
Deletedmom444 Zuzuu benimde aynı neden mama vermiyorsun ben veriyorum arada bir mama üç hafta gidiyor günde bir iki kez verince
Zuzuu Deletedmom444 mama hem madd açıdan zor hemde anne sütü ile beslenmesi daha iyi mama verirsem beni bırakabilir mama vermek en son düşüneceğim şey baktım sütüm gerçekten yetmiyor son çare mamaya başvururum diye düşünüyorum
Zuzuu Zuhrenass2018 yo bencede verebilirsin tadımlık şekilde damak tadı alışsın bende 4.aydan sonra vermeyi düşünüyorum
Zuzuu TospikDefneninAnnesi tabiki aç kalmasından iyidir canım ama önceliğim sütümü artırmak baktım olmuyor son çare mamaya başvuracağım
Biradetanne Zuzuu Süt bitmez. Bol su için yanınızda hep 1,5 litrelik şişeyle su olsun. Günde 2 tane bitirin. Zaten şu sıralar bol bol emmesi lazım. Fışkırır tarzda aşırı kusmuyorsa çok sorun olduğunu düşünmüyorum. Sevi bebenin eğimli yataklarından alabilirsiniz