Zuzuu ayy canım benim yanlış falan yapmıyorsun bence,ben de tam olarak aynı durumdaydım seninle akşam 6 oldu mu süt bitiyor oğlum da süt gelmeyince sinirleniyordu ben de 30-60cc mama veriyordum.2,5 ay olunca akşamları da sütüm olmaya başladı ve şuan 5,5 aylık o zamandan beri mama vermiyorum.sürekli emmesi kötü birşey değil emmesi sütünü arttırır.sürekli emme isteği orda kendini güvende hissedişinden.Kusmasına gelince fazlasını çıkarır derler çok fazla kusmuyorsa sorun değil.bir de ben sütümün artması için hergün e bebek promalt içeçeğini içtim başlarda günde 2 sonra 1 e düşürdüm belki onunda faydasını görmüşümdür..☺️