Doğduğundan beri benim bebeğim de cok kusuyor bir kaç tane doktora götürdüm hep reflüsü var normal gecer zamanla diyorlar kilosu falan yerinde günde 10 dan fazla kustugu günler oldu ve dolu dolu kusuyordu en son gittigim bi doktoe beslenme saati yapmamı söyledi sürekli emzirmiyorum belli aralıklarla besleniyor ve beslenme sonrası dik şekilde omzumda duruyor uyuyor olsa bile o sekilde en az 20 dk duruyoruz işe yaradı baya kusmaları azaldı günde 1 2 ye indi suan 3 ay 20 günlük önceye göre baya iyiy bide çok beslenme yaparsanız Proplem oluyor hem kusma hem huzursuzluk gibi onlara dikkat edin