Kızlar bebeğim 2,5 aylık 20-25 günlükten beri kusması var. Her geçen günde artıyor belki günde bir biberondan fazla kusuyordur. Doktorlar kilo alımı normal diyip bir şey demiyorlar ama canım çok sıkkın. Biz bile hafif bir hastalıkta kusarken boğazımız nasıl tahriş oluyor. Küçücük bebek kim bilir nasıl acı çekiyordur. Bebeğinde reflü olup geçen var mı? Neler yaptınız, hangi yolları denediniz? Bu arada reflü yatağında yatırıyorum