newmommy34 oyoyoyyedibeni Galiba benim doğam bunu bilmiyor 😢 Motive ol diye demiştim 😀🤭 iskelet sistemi en kilolu halimizdeyken de en zayıf halimizdeyken de aynı kalıyor ya sistemin kendisini rahat taşıması gerek ya ordan mantık yürüterek kilo verebileceğime inanmaya çalışmıştım. 🤣 aslında ne düşündüğümü tam ifade de edemedim neyse işte.
oyoyoyyedibeni newmommy34 sen düşündüğümde dorusun zaten benim bünyem sıkıntılı canım ben ona sinirlendim 🤣 kac kilodan kaca dustun acaba
Yarenylmzz newmommy34 4 kilo mu aa ne kadar az gitmiş gerçekten . Ben 18 kilo aldım iki haftada 17 si gitti . Tabi sonra tekrar aldım onları veriyorum son 3 kilo kaldı taktik varsa alırım biraz 😅
oyoyoyyedibeni newmommy34 cok iyi daha verceekmisin boyun kac 😊 bende suan 76 yım ama boyum 1.63 fazla bir kilo
Uyukizim-33 newmommy34 ben de aylarca veremedim . Bi de göbeğim çok fena duruyordu . Kızım yaşına girecek nerdeyse eski kiloma döndüm
hanneinci newmommy34 kilo verme sürecinde olan biri olarak sizi tebrik ederim bence bütün seylerden ziyade irade kilolar 1 ayda alınmadığında göre 1 aydada verilmiyor 5 ay boyunca istikrarlı bir gayret içinde olmanızın sonucu darısı başıma 2. Ayimdayim bakalım neler olacak 😁
newmommy34 hanneinci teşekkür ederim ☺️ her zaman bardağın boş tarafını gören hasetler konuşacaktır. Motivasyon bozmadan devam. Her şey kendimiz için sonuçta.
hanneinci newmommy34 ben ilk ayimda 7 kilo verdim inanın kimse farketmedi yemeğini ye öyle aç kalarak birşey yapamazsın sende abartıyorsun (ki bu en yakinlarimdan aldığım tepki) onlar beni düşünüyor iyi niyetleri den 🙃 hasetle bakabilecek insanlara zaten bu sürece girdiğimi söylemem 😅 ama bende bir 5 ay sabretmek istiyorum sizin sonucunun kadar güzel olur inşallah 😁🙏
barlasatamommy ben de doğumdan sonra 3 hafta içinde 12 kilo verdim.(hiçbir şey diyet vs yapmadım) hamileyken 13 kilo almıştım, 1 ay içinde hepsini verdim. 60 kiloyum şu an 5 kilo daha versem harika olur ama nasıl vericem daha azalmıyor😂 siz neler yaptınız
newmommy34 barlasatamommy maşallah şanslılardansınız demekki. Benim gitmiyordu sinir oluyordum halen daha aynı kiloda 2 hafta sabit kalıyorum o bandı kırmak çok zor oluyor. Rutinin dışına çıkın ben öyle yapıyorum tamam yiyorum bazen ama aa diyeti bozdum haftaya pazartesi başlarım diyenler gibi yapmıyorum, zaten yemiştim bi süre yemem diyorum. Sabahları açlığı hissedip dayanmaya çalışmak da işe yarıyor. Açlığı hissetmeden beden yağ yakmıyor bence.
newmommy34 hanneinci 22 kilo verdim dediğimde hiç taktir görmüyorum aynı cümleleri kuruyorlar bana da. Söyleyenler de bahane olarak doğuma sığınıp kilolarıyla barışık gibi kendini lanse eden insanlar 😀 artık takmıyorum. Onlara göre kilo verile de bilindiğini gösteren rahatsız edici insanlarız sanırım. 😅
hanneinci newmommy34 ben çok taktir ettim gerçekten maşallah umarım en kısa zamanda ideal kilonuza gelir ve bu süreci güzel bir şekilde sonlandırırsınız 💜