bireylulmeselesi_ canım daha 3 aylıkmış bebekler doğumdan snraki 3 ay kendini anne karnında hissedermş biz 3 ay koyun koyuna yattık kızımla hala bazen koynumda uyuyo anneyanı beşiğimiz var emzrmek için aldığımda koymuyorm o da bnde deliksz uyuyorm en azndan kendini güvende hissettiği için kolik mi bebeğin ? Belki ayakta sallanmak hoşuna gitmiyodur ? Hiç böylr düşündn mü çnkğ çokta sağlıklı değil sersemletiyosun çocuğu bildiğin 😪 daha alışkanlıkları oluşmadı daha fazla sallama bnce seni de anlıyorum uyusun istiyosn sürekli ama biraz bebeğini gözlemle bebeğin ne istiyo acaba 🤭 belki biraz uyanık kalmak istiyodur 😊