bireylulmeselesi_ benimkiler 2,5 aylık ikiz çok şükür annemle birlikte bakıyoruz beşikte gaz sancıları yüzünden uyku işimiz çok zor. Gündüz fena değiller ama gece uykudan gözünü açamıyor kuzularım ama bir sancı başlıyor çığlık çığlığalar. Ayaktada , beşiktede, kucaktada sallıyoruz o zamanlarda. Rabbim hepimize kolaylık versin 😟