handeyle tuccee ahh sormayın bı yandan olmak istiyorum ama.bi yandan da o ağrıda çocukla nasıl uğraşcam diye düşünüyorum ilaç da icemiyoruz benimki de kucaktan inmiyor sagolsun 🥲
Betldeln handeyle hamilelik öceside düzensizdii yani evlendim sadece ilk hfata oldum dahada adet yüzü görmedim lohusalıkta çok kısa sürdü
turkan2_ handeyle inşallah olursunuz bebek düşnmyosaniz korunun tabi süt korur lafı şehir efsanesiyms,🤷🤦🤣🤣
Tgbsahn Bebeğim 5 ay olduğu gün ilk regl oldum doktor bir yıl bile süre bilir korunmaya devam et ama endişelenme dedi emzirdiğim için düzensizlik olur süt baskılarmış
denizprenses1912 handeyle Çok haklısıniz,olsun sonuçta da sağlık her şeyden önemli. Kilolar verilir bi şekilde. Siz sağlıklı yaşayın da önemli olan o ☺️
Sensen20 handeyle ben normal doğum yaptım 1 sene sonra adet gördüm aynı zamanda emziriyordum emzirmekte geciktiriyor doktorum 1 seneye kadar olmaman normal demişti