Bir-prens-annesiii mnura videodan izleyince zaten tıpkı biri göstermiş gibi oluyor emin ol bak ben izlediğim ve sonra denediğim videoyu buldum sende izle diye “ Kübra Akdemir : Bebeklerde burun tıkanıklığı” bi izle çok güzel gösteriyor ki zaten çok da kolay bir şey
mnura Bir-prens-annesiii eczane şırınga riskli dedi serum ile tenzileyin dedi 4 buçuk aylık oldu şırınga ile daha kolay yapalirim belki bu şekilde zorluyor biraz
Bebegimm1 mnura siprey olanları da varmış bebekler için adını unuttum eczacıya sorun kaç aydan itibaren kullanılıyor bilmiyorum oda serum suları gibiymiş
Benvebebegim Serum fizyolojikleri damlatmam zor oluyor diye doktorumuz okyanus suyu spreyi önerdi. Bunu daha kolay sıkıyorum pıs pıs. Aklınızda bulunsun bu da çok etkili. Eczane de satılıyor. Bir baksın isterseniz
mnura Benvebebegim Teşekür ederim yarın tekrar bi hastaneye gidicez doktora sorup alıırm eğer daha faydalı olucaksa bu bayan zor oluyor çünkü kanama normal mi peki çok a burnu kanadı çünkü
selma00 mnura sağlık ocağında bile acarlar aslında burnunu ve korkulacak bisey yok canım çok kolay ve kısa bir şekilde açarsın drosmangonulal in videolarına bakabilirsin kanamasi tahristen de olabilir,çok geçmiş olsun biran önce iyileşir umarım bebis 🌸
selma00 selma00 ve bize doktorumuz burnu tikaliyken ihtiyaç halinde saat başı bile açabilirsin demişti burun temizliği çok önemli ağızdan nefes almayı bilmedikleri için.
vsleliz mnura babyvac diye bi sey var yazılısı böylemi tam bilmiyorum. Silikon uçla nefesle hüplettiğimiz zımbırtının süpürgeye baglanan hali. köküne kadar cekiyo bes saniyeni alıyo ağlamaya fırsatı bile olmuyor. Tabii öncesinde serum sıkıyoruz burnunun içine kuruysa sümük gelmez canını yakar. Bizimde hergün tıkanır yarım dakkada şipşak hallederiz eşimle acillik bi durum yok