Merhaba anneler size bir şey sormak istiyorum bebeğimin burnunu Slikon bütün acacagı ile actım 4 buçuk aylık oldu şuanda ve iki gündür burnu çok tıkalı nefes zor alıyor hırıltılı bi şekilde bugün iki kere acile gittik hiçbir şekilde yardımcı olmadılar serum ile burun açmayı bilmiyorum ve korkuyorum yaparken sağlık ocağında hemşireden yardım istedim evde yapabilirsin dedi gönderdi hastanede burun açmak için serum verdiler anlattıkları gibi yaptık gibi ama hala öksürük ve burnu çok tıkalı serum fizyolojik al ve evde burnunu aç demişti biraz önce denedik anlattıkları gibi ve burnu kanadı çok korkuyorum çok hafif kanadı ve durdu ne yapacagımı bilemedim bş sorun olurmu çok korkuyorum