Her bebeğin gelişimi gerçekten farklı ilk oğlum 3 aylık yoktu sırt üstü yatırdığımda yüz üstü dönüp o kolları alttan çıkarıp kendi kendine tummy time yapıyordu 😂 4 aylık sürünerek dolanıyordu evde gel gelelim ikinci oğlum 5 aylık totosunu dahi kımıldatmıyor abisinin aksi bi çocuk hayır dönmeye bile uğraşmıyor gerçekten aşırı rahat bi çocuk kaynanam hep bu kendine baktıracak der çünkü büyük oğlum aşırı rahat bi bebekti kendi kendine vakit geçirmesini bilirdi ama küçüğüm hep ilgi onda olsun istiyor 😂