oglumunannesi1 Benzer pişik sorunu oğlumda da olmuştu bize birisi margarin sürün iyi gelir dedi sürdük ve anında geçti pişiği istersen bi dene
BuzluLatte oglumunannesi1 ay yok artık dicektim yerime demişler😂. Çaresizlik valla denetir herşeyi. Teşekkürler 🌸
ZeynepK02 Kelebek_45 geçmezse yapacak bişey yok bende margarini kullanmadaydım inanmazdım ama hemen 1 2 saatte geçti hemen
ZeynepK02 BuzluLatte ben mustela kullanıyorum ama mustela ve sudocremden daha etkili olan bi yol varsa oda markette satılan sanayağları kızımda pişik olmuştu geçmedi bi türlü sonra ablam margarin sürmemi söyledi sürdüm 2 3 saat içinde hepsi geçti bizimki