BuzluLatte Kizlaaar kızlar kızımın popişi sızlar. Kızım birkaç gündür hastaydı. Doktorumuz antibiyotik klamoks verdi. Antibiyotiğe bağlı çok kötü pişik oldu. Normalde pisigine iyi gelen krem hiçbir işe yaramadı. Antibiyotik kaynaklı pişik yaşayan var mı ?? Ne kullanmalıyım? İnternette çinko içeren pişik kremleri diyor ama var mı öneriniz. Yardım lütfen 🥺
Serpil51 Geçmiş olsun, başlık ve etiket hassas içerik ne alaka doğruca yazıp sağlık,öneri etiketi ekleseniz bilgisi olanlar daha çok cevap verirdi bence
theblackvirgo Sudocrem on numara valla hiç inanmazdım Bi kullandım aynı gün içinde geçti baya böyle kabarcık olmuştu hepsi iyileşti