Yasemin9 iyide bebeğinizin ferritini zaten normal değerler arasında düşüp yükselmesi normal zaten önemli olan referans dışı olmamasi benim oğlumun ferritini ilk öğrendiğimde 9 du 2 ay sonra 14 oldu doktor kan şurubu verdiki 25 oldu referans arası 22 ve üzeri dedi doktor biz yeni yeni 25 olduk çok şükür yani sizin korkacaginiz bir durum yok merak etmeyin kan yapıcı besinler verin bebeğinize yükselir düşük değil yani ferritin gayet iyi sadece homoglobin biraz düşük