Arkadaşlar oğlumun ferritini
Eylülde 237
Kasımda 124 Demir 31
Aralıkta 91 e düşmüş demir 57 (artmış)
Hgb yani kanı 10.8 olmuş (bir önceki aya göre artmış)
Ferritin demir deposu oluyormuş sanırım doktora sordum bu şekilde düşüşünü depodan kullanıyor dedi ama neler yapmam gerektiğini söylemedi bu şekilde demir ve kanda sorun yaşayanınız var mı acaba ne yapabilirim yemek konusunda