Ben Aralıklı orucu şu şekilde yapıyorum
Sabah kalktığımda güneşe karşı merhaba diyorum 🤣2 bardak ılık su ve ardından hemen sigaramı yakıyorum bu vazgeçilmez rutinim aşko 🤣🤣🤣saat 11-12 gibi kahvaltımı yapıyorum 1 veya iki dilim tam buğday ekmeği yumurta zeytin peynir yeşil çay saat 3 gibi tekrar bi kiraz sapı çayı akşam en geç 7 gibi akşam yemeğini yiyorum çorba tavuk et sebze Allah ne verdiyse ekmeksiz ama ..saat 7 den sonra çiğneneeck hiçbişey tüketmiyorum meyve dahi sadece sıvı bu beslenme tarzıyla haftanın en az 4 günü de 1 saatlik yürüyüş yaparsanız inanın istediğiniz kiloya düşersiniz akşam yemeklerini çok yağlı ağır yememeye dikkat edin