Bendanla benim ufak olanda 8 aylik. 2 side kiz benm. Kiz olmasına rağmen bazen diyorum nasil bukadar kuduruk olabiliyor tırmanmadığı yer yok. Oyun parkuru yapıyormuş kendine yatak odasnda sifonyerin ustune cikiyor mutfak tezganıda cikmaya calisiyor. 2 de kolikti oda ilk 4 ay çok zorladi. Simdide pek bi memnuniyetsiz cocuk oldu artik atak mi dis mi huyu suyumu böyle bilmiyorum. Onlar buyuyene kadar akıl sağlığımı koruyabilirsem ne mutlu 😁