Oğluşum pamuk gibi bir çocuktu herkes hayrandı ona hala öyle akıllı konuşması yemesi uyuması falan ama aşırı inat su üç yaş beni iki yaş dan daha çok etkiledi son bir kaç aydır ne desem tersini yapıyor hep tamam diyen çocuk hayır yapmayacam diyor inadına zitlasmamak için üstüne gitmiyorum ama ben de hal.kalmadi artık 😩 ve çok konuşuyor eşimle iki cümle kuramiyoruz sürekli konuşmanın içinde sinek vızırtısı gibi arka planda hic susmuyor mümkün oldukça zaten dinliyoruz hep söz hakkı veriyoruz ona ama bazen bayiyor ya kardeşi oldu 4 aylık kızım var acaba ondan mı dicem doğumdan önce de buna benzer davranışlar var di şimdi ikiye katladı gecermi gececek mi bana bişi söyleyin lütfen 😬