Emelezgi Cananne12 Hmm dişten olabilir evet bizimki enfeksiyon kaynakliydi bu ıga düşüklüğü sindirim sisteminide etkiliyormus. Bizim hasta olmadığı sürece öksürük olmuyor
Yepyenianne NSelenn Çok teşekkür ederiz. Ventolin ve Cortair kullandık, Ventolini 1.5 Ml+ 2Ml fizyolojik serum ile dört saatte bir verdik başlarda (ciğerler rahatlayınca sabah öğle akşam verdik). Cortairi sabah akşam yarısını verdik sanırım 2 ml’di 1 ml vermiş olduk sabah akşam.
Yepyenianne NSelenn sosyal medyadan bir doktor takip ediyorum o bu ilaçları da kullanmamamız gerektiğini söylüyor. Sadece fizyolojik serumla bile tedavinin mümkün olabileceğini söylemişti bir videosunda. Onu da takip edebilirsiniz. Doktorun adı: Osman Gönülal
17072023baloglum Karansmmom onceliklr gecmis olsun. Biz zature değilde bronsit gecirdik kizim 7 aylikkn agustos ayinda bronsit oldu. Hastanede yatarak iyilesebildik sonrasinda 11 aylikken tekrar bronsit olduk gene hastanede yatarak iyi olduk. 5 yasina ladar surekli tekrarladi. Bu ne yaparsak yapalim oldu suan 8 yasinda 3 yildir cok sukur bronsit olmadi hic ama cok cwsit ilaclar kullandik biz o surecte. İns cabucak atlatirsiniz