Kızlar bebeği bu hastalıkları geçirenler nasıl geçirdiniz, evdemi hastanedemi atlattiniz, tekrarladimi, tekrarlamamasi için nasıl önlemler aldınız. Bebeğim 3bucuk aylıkken zatürre teşhisi ile 5 gün hastanede yattı daha sonraki aylarda 1 2 kere alt solunum yolu enfeksiyonu denerek antibiyotik ile evden atlattık. Sonra alerji koruma havası verdi 6 7 aydır rahattik. Tekrardan kış gelmesi ile koruyucu tedaviye baslayamadan oğlum tekrar hastalandı. Şuan 15 aylık Perşembe günü durumu çok çok iyiyken öğlen uykusundan hızlı nefes alma ve boynunda karnında çekilme ile uyandı. Hafiften de öksürüğü vardı tek belirtimiz vardı hastanede hava ile rahatlamayinca yatış verildi. 4 gün kaldık bronşiolit başlangıcı dediler antibiyotik vs kullanmadık. Hava ve kortizon tedavisi gördü kanlanlari tahlilleri vs temizdi. Birden hiçbir belirti vermeden böyle sinsice çıkması ve tekrar hastane olayı beki okadar üzdü ki. Ben çok takıntılı bir insanım geçen kış ta yine hastanelik olurmu diye yaz gelene kadar kendimi yiyip bitirmiştim. Şimdide aynı durumdayim anneler neler yapabilirim tavsilerinizi bekliyorum