ArvenMom Gktrk-Gmzbrs17 olsun anne olunca bazen gözümüzden kaçıyo unutabiliyoruz bebişler hassas olunca hemen pişik olabiliyorlar bu saaten sonra birşey yediğinde takipte olursun aklında olur ☺️☺️
Gktrk-Gmzbrs17 ArvenMom evet daha dikkatli olurum bizler daha şanslıyız elimizde imkanlar var kaç tane anne tecrübesini bilgisini paylaşıyor bir nebze içimiz rahatlıyor kendim için öyle oldu
Zlm Gktrk-Gmzbrs17 ben 2 yıl kullandım bı sorun yaşamadım ama tabikide sizin bebeğinize dokunmuş olabilir
Gktrk-Gmzbrs17 Zlm benimde kullanan arkadaşlarım var hep tavsiye ettiler Aptamil güzel ama gaz yapıyor die değiştirmek istedim belki de iyi gelmedi önce mamayı keserek yediklerimi gözden geçirerek .. çok artmadan geçer inşallah
birbebekmasali Gktrk-Gmzbrs17 Instagram’da da denk geldim kullananlardan pişik yaptığına dair paylaşımlar benimde ordan aklıma gelmişti içeriği değişmiş vs demişlerdi ama tek pişikle gelmiş geçmiş olsun başka yan etki olmasın da 🙏🏻
Gktrk-Gmzbrs17 birbebekmasali inşallah bu mama konusu benim lohusalık sendromum zaten bırakana kadar gecmicek bı psikolojik sorun oldu nerdeyse kendimi çok suçlu hissediyorum artmadan rahatlar geçer inşallah
birbebekmasali Gktrk-Gmzbrs17 suçlu hissetmeyin bende o hatayı yaptım boşuna üzmeyin kendinizi, bebeklerin isteklerine göre şekilleniyoruz biz de keşke sadece anne sütü alsalar ama olmayınca olmuyor malesef , mamada da deneme yanılma yöntemiyle ogrenicez artık 😊